![]() |
Hoe TAGS erin zetten met add-ons
Hallo allemaal. Wordpress was het toch niet helemaal, dus nu even een kijkje op Pixelpost. Is erg netjes en ben er hard mee bezig.
momenteel ben ik bezig met: www.tom-vanschie.nl/test/ Elke keer als ik add-ons installeer moet ik een < TAG > in een html ( Voorbeeld image_template.html) file zetten. Bijvoorbeeld bij deze: Instructie is dan: Simply copy the file warichives.php to your addons folder and place he tag <PIXELPOST_WARCHIVES> in your template files. Ander voorbeeld: Place <BGSTRIPES> on your image_template.html file to display histogram Echter, ik krijg het niet voor elkaar, volgens mij is het héél simpel maar werkend krijg ik het toch niet.. Geen enkele add-on werkt momenteel. Wat ik in die html files erbij moet zetten is gegeven, alleen WAAR precies erin? Groetjes en alvast bedankt! Tom(ino) |
Das simpel. Waar jij het wil laten zien. De tags worden vervangen door HTML code of door een plaatje.
Zonder andere instructies plaats je deze tags dan ook altijd tussen de <body> </body> tags van HTML. |
Hmm, dan ben ik heel dom geweest en het een paar keer geprobeerd..
"De tags worden vervangen door HTML code of door een plaatje." Wat bedoel je daar precies mee? Kortom, als ik de add-on "<BGSTRIPES>"erin wil hebben, stop ik hem ergens in de code van de IMAGE_template ( is dat ALTIJD de image_template waar die dingen.tags in moeten? ) En het lijkt me dus ook dat het in de template moet van het thema wat je op dat moment gebruikt, maar dat lijkt me logisch, Alvast bedankt voor je hulp dennis! |
IMAGE_template is niet altijd de plek. De plek is waar jij het wilt hebben. De HTML in deze pagina's bevat een opbouw van de layout. Dus waar elk element komt te staan in je browser.
Jij beslist waar je de output wilt hebben van de addon (de tag <BGSTRIPES> wordt vervangen door de output van de addon (dit kan HTML of een plaatje zijn). Als je dit wil laten zien op je abou page dan voeg je daar de tag toe. Je moet natuurlijk wel de addon aanzetten, anders is deze niet actief en gebeurd er niets met je <BGSTRIPES>. Die blijft dan gewoon staan. |
| All times are GMT. The time now is 01:43 PM. |