Pixelpost

Authentic Photoblog Flavour

Go Back   Pixelpost Forum > SUPPORT / INFORMATION > Pixelpost International > Nederlands

Post Reply

Thread Tools
Old 07-18-2008, 03:58 PM
tomvanryckeghem Offline
forum loafer

nieuw bij pixelpost

Hoi iedereen,
sinds kort webruimte, wil heel graag een site aanmaken; fotosite welliswaar. denk dat pixelpost hiervoor mogelijkheden biedt.
Ik heb eindelijk de dingen online gekregen. ik heb een foto upgeload en gebruik het thema simple.

enkele vragen
hoe stop ik andere templates in het geheel. (gewoon downloaden en mapjes uploaden in de map templates op de server?)

hoe kan ik de tekst in about aanpassen met eigen tekst?

is het mogelijk om de woorden Home browse about aan te passen naar HOME PORTFOLIO CONTACT?

zijn er templates die iets uitgebreider zijn en mogelijkheid bieden van extra portfolio naast photoblog?

dank!

TOm
Reply With Quote
Old 07-18-2008, 06:36 PM
mkm Offline
pp regular

Hoi,

ff snel een reactie in NL

Quote:
enkele vragen
hoe stop ik andere templates in het geheel. (gewoon downloaden en mapjes uploaden in de map templates op de server?)
hier komt het meestal in het kort op neer. template downloaden => uitpakken => en de juiste map uploaden. Hierna zal je hem in de ADMIN sectie moeten activeren.

De meeste downloads komen met een uitgebreide uitleg en dit moet lukken.

Quote:
hoe kan ik de tekst in about aanpassen met eigen tekst?
Open de about_template.html (van je gekozen template) met een texteditor (bijv notepad of notepad++ -aanrader!! http://notepad-plus.sourceforge.net/nl/site.htm
Hierin kan je de tekst aanpassen => saven en weer uploaden.

Quote:
zijn er templates die iets uitgebreider zijn en mogelijkheid bieden van extra portfolio naast photoblog?
er zijn zoveel templates en addons... bijna alles is mogelijk.

suc6
Mike
Reply With Quote
Old 07-19-2008, 07:16 AM
tomvanryckeghem Offline
forum loafer

dank!
wanneer ik bij uploaden van nieuwe templates
(grey en darkmatter) voor vernieuwen kies krijg ik telkens dit als tekst:

Error:
No template folder exists by the name of "darkmatter-11" or the file image_template.html is missing in that folder.
Make sure that you have uploaded all necessary files with the exact same names as mentioned here

wat gaat mis?
Reply With Quote
Old 07-20-2008, 01:30 PM
mkm Offline
pp regular

Beste Tom,

lijkt erop dat je de hele uitgepakte zip file in de templates folder hebt geplaatst.
Je hoeft alleen de darkmatter map erin te plaatsen. (dus de MACOSX hoeft er ook niet in)
dus de map uitpakken en dan <darkmatter> => en daarin 3 mappen en 8 files.

Denkt dat het zo moet lukken.

Suc6
Mike
Reply With Quote
Post Reply

Thread Tools

All times are GMT. The time now is 09:03 PM.