|
|||||||
| View Poll Results: What do you think of this site? | |||
| Very bad! |
|
0 | 0% |
| Well it works! |
|
0 | 0% |
| Pretty nice! |
|
1 | 25.00% |
| Very good! |
|
3 | 75.00% |
| Voters: 4. You may not vote on this poll | |||
| Post Reply |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
GreenHillZone
I added some shots and are using the default black-template for my site. I will add some features in the future but for now this will work.
My url is the following: http://www.greenhillzone.com
|
||||
|
||||
|
I won't comment on your site as it is a default install - remove the exif info as nothing is showing up! And edit the title to reflect it's yours, it's the default title now.
I like your Silent playground image, I wonder how it would look like as a high contrast black & white? Cheers // punkpixe1 |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Jag bytade till min bästa server; http://www.minmening.com istället för den första då den ligger nere mer än den är uppe. Jag har som sagt inte ändrat något i designen men en kommentar eller två på bilderna är alltid välkommet Ska kolla igenom din egen photoblog och se vad jag kan finna.Ha en trevlig kväll! (och tack för pixelpost =)
|
||||
|
||||
|
Ah försöker väl hålla det hela internationellt typ, det kan ju vara av intresse för någon annan besökare?
![]() Själv fotar jag av hobby, tar många foton av "snapshot" karaktär men vill ha mer tid så jag kan fundera och verkligen ta foton jag gillar. Antar att det kommer och går lite, angagemanget. Hos mig hittar du ganska mycket skit, rent ut sagt. Något eller några foton kanske kan vara värda en extra titt, men det är väldigt få foton jag är stolta över. Och dom foton andra uppskattar har jag märkt att jag själv inte gör, det är lite skumt det där. Andra ser saker jag inte gör, och vice versa. hepp // pixelpunken låt mig vet om du har frågor när du fixar din template |
| Post Reply |
| Thread Tools | |
|
|