|
|
|||
|
|||
|
delicious_v1_1 vraagje
Ik gebruik delicious_v1_1 en wil de kleine foto's rechts op de pagina weg halen maar heb geen idee hoe dat moet. Ik wil dus maar 1 foto op de pagina zien en dan het liefst heel groot.
Voor een voorbeeld: www.hansvink.nl Ik hoop dat iemand een oplossing weet. |
|
|
|||
|
|||
|
Weet echt niemand dit? Of is het een stomme vraag?
|
|
|
||||
|
||||
|
Verwijder de template tag welke verantwoordelijk is voor de thumbnails. (Iets met <THUMBNAIL>) uit de image_template.html
Het is niet dat we het niet weten, maar wij moeten het ook uitzoeken. We kunnen moeilijk alle templates gaan uitzoeken en beheren.
|
|||
|
|||
|
Hallo Dennis,
Dank voor je reactie, het is inmiddels gelukt! Ik zal volgende keer wat meer geduld opbrengen, Fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2009!!! Hans Vink |
|
|
|||
|
|||
|
Daar ben ik weer,
Ik heb een vraagje over deze pagina: http://www.intotheheart.nl/index.php?x=browse Ik wil nu 3 of 4 foto's naast elkaar hebben, is dit mogelijk? |
|
|
||||
|
||||
|
Dat kan wel, maar dan moet je de grote van je thumbnails aanpassen. Hiervoor zijn twee opties: je kunt ze opnieuw laten genereren maar dan kleiner of je kunt de css bestand aanpassen zodat een image in een browser een kleinere breedte en hoogte hebben.
|
|||
|
|||
|
Dank voor je reactie, ik kan dus deze grote niet aanhouden? Ik wil ze eigenlijk op deze grote 4 naast elkaar.......
|
| Post Reply |
| Thread Tools | |
|
|